Menuمكتبة جرير
jarirbooksusa.com
 

Ma Lawn Mizlatik? ما لون مظلتك

By: Bolles, Richard N.

Share

Language: Arabic

Softcover

Translated to Arabic, 'What color is your parachute? : a practical manual for job-hunters and career-changers'. The world's most popular job-hunting guide, revised and updated annually, with more than ten million copies sold. This 2016 edition features the latest studies and perspectives on today's job-market, including proven strategies for finding jobs even when everyone tells you there are none. Career expert Richard N. Bolles reveals surprising advice on what works-and what doesn't-so you can focus your efforts on tactics that yield results.

ما لون مظلتك 2016 دليل عملي للباحثين عن عمل والمغيرين لوظائفهم

Arabic Edition

select image to enlarge/scroll

Product Details
By:
Language: Arabic
Format: Softcover
Pages: 327 pp
Publisher: Jarir Bookstore, Saudi Arabia, 2016
Product Dimensions: 15 x 23 cm
ISBN-13: 6281072088231
Topic: Vocational guidance

وصف المنتج

لقد صاغ تشارلز ديكنز الأمر بصورة جيدة. لبعض الناس، الكثير من الناس، هذه هي أفضل الأزمان. لكن لآخرين منا، هذه أسوأ الأزمان. لقد تغيرت قوانين اللعبة. دون إنذار. ودون تحذير. خصوصًا لعملية البحث عن العمل، أو لهؤلاء ممن يحاولون أن يغيروا وظائفهم.

إن عملية البحث عن عمل تسلك سلوكًا مختلفًا الآن، عما كانت تسلكه سابقًا. لقد اختلفت الأمور. بشكل هائل.

كانت نقطة التحول هي عام 2008. نعلم جميعًا ما حدث حينها: ما يسمى بالركود العظيم، وهو أسوأ كارثة اقتصادية منذ الكساد العظيم في عام 1929. نحن نتعافى، لكننا نتعافى ببطء. وقد تبدل المشهد بشكل جذري ولأمد طويل. ما كان يصلح مسبقًا، لم يعد كذلك الآن. ما كان سهلًا، هو الآن صعب أو يبدو مستحيلًا. شكوانا: عاطل عن العمل. كتبتُ سيرة ذاتية. أرسلتها إلى جميع الأماكن التي يجب أن أرسلها لها. ذهبت إلى كل "منصات الوظائف" عبر الإنترنت وبحثت عن وظائف شاغرة في مجالي. يومًا بعد يوم. أسبوعًا بعد التالي. شهرًا تلو الآخر. كل هذه الأمور أجدت نفعًا آخر مرة كنت أبحث فيها عن وظيفة. لكن الآن؟ صفر! لا شيء!

US$17.95
Scroll To Top

Can't find what you need? Have questions?
Email us: admin@jarirbooksusa.com
Call us: 714-539-8100


Jarirbooksusa.com - specializing in...

Arabic Books | Arabic Children Books | Middle East & Islamic Books | Arabic Language Studies

Classical and Contemporary Islamic & Middle Eastern Studies