Menuمكتبة جرير
jarirbooksusa.com
 

Wizr al-Nawaya وزر النوايا

By: Tabari, Nisrin ‏نسرين طبري

Share

Language: Arabic

Softcover

شعر بدغدغة في صدره، كأن يَرَقَة حَبَتْ بين ضلوعه بأرجلها الدقيقة. استكانت الدغدغةُ بُرْهَة، ثم عادت كَرَفْرَفَة أجنحة رقيقة، كَما الفَراشة تتسلل من شرنقتها، تسللت روحه من بين ضلوعه وحلقت فوقه، ابحة في الفضاء، تنظر إلى حيث يَرْبُض، حيث مسرح حياته.

'The Gesture of intentions', a novel between reality and fantasy, in the Arabic language by Palestinian writer Nasrin Tabari. The novel begins with a theatrical scene of a man immersed in a state of hallucination...and then goes into painful memories awakened...and a strange and secretive woman...a book of hallucinations but do the fantasies relate to reality?

select image to enlarge/scroll

Product Details
By:
Language: Arabic
Format: Softcover
Pages: 111 pp
Publisher: Dar al-Farabi, Beirut, 2018
Product Dimensions: 13 x 19 cm
ISBN-13: 9786144329139
Topic: Arabic Fiction - Human Psyche - Palestine

وصف المنتج

شعر بدغدغة في صدره، كأن يَرَقَة حَبَتْ بين ضلوعه بأرجلها الدقيقة. استكانت الدغدغةُ بُرْهَة، ثم عادت كَرَفْرَفَة أجنحة رقيقة، كَما الفَراشة تتسلل من شرنقتها، تسللت روحه من بين ضلوعه وحلقت فوقه، ابحة في الفضاء، تنظر إلى حيث يَرْبُض، حيث مسرح حياته. كان في أروقة البرْزخ، حيث العابرون… لا يعيشون ولا يموتون. رون، يفقهون، يدركون. لا يحزنون، لا يفرحون، لا يخافون… يَسْمَعون ولا يُسْمَعون. تعالت الابتهالات. اقترب الجَمْعُ إلى حيث يرقد جسده. رأى بعيني وحه نساء وأطفالاً ورجالاً، يرتدون أثواباً خضراء من السندس، تقاطر من أكمامها الفضفاضة قطرات المسك. أحاطوا بجسده المسجى وق التراب.
US$7.00
Scroll To Top

Can't find what you need? Have questions?
Email us: admin@jarirbooksusa.com
Call us: 714-539-8100


Jarirbooksusa.com - specializing in...

Arabic Books | Arabic Children Books | Middle East & Islamic Books | Arabic Language Studies

Classical and Contemporary Islamic & Middle Eastern Studies